The End Is Near... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josine - WaarBenJij.nu The End Is Near... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josine - WaarBenJij.nu

The End Is Near...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Josine

17 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo zo, het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb. Dat heeft meerdere oorzaken. Ik had geen zin, geen tijd, enne.. geen zin.

Er is nog een heleboel gebeurd sinds ik terug ben van Spring Break. Heel wat feestjes, studie, tripjes, tripjes, en tripjes.

Ik zal eerst het saaie gedeelte maar afhandelen: studie. Mijn laatste final zit erop wat het einde betekent van mij en W&J! Ik heb geen idee of ik daar nou blij mee moet zijn of niet. Ik voel me van de ene kant verdrietig omdat het er hier op zit. Al mn nieuwe vrienden (jaja Masja, die heb ik ;) ) en ook oude van Nijmegen zal ik erg hard missen! Van de andere kant kan ik nu eindelijk meer van Amerika zien en reizen! En over 2,5 maand ben ik alweer thuis bij mijn oude matties ;)
Ach alles heeft zijn voor en nadelen.

De laatste paar weken zijn een grote roes voor mij geweest. Afgelopen week heb ik niets anders gedaan dan studeren voor mijn eindtoetsen.
De week ervoor zijn Maartje en Kristel uit het ozo mooie plaatsje Tegelen nog op bezoek geweest! Ik hoop dat zij zich een beetje vermaakt hebben in Washington, pa, want ik heb me zeker vermaakt! Volgens mij vonden ze woensdag stapavond wel héél geslaagd ;) Ik ben 2 weekenden geleden nog met die twee mafketels meegeweest naar New York. Super was dat! Alleen de in totaal 31 uur vertraging met vliegen vond ik wat minder grappig. Ik ben in dat weekend in Pittsburgh, Cleveland, Atlanta, New York en Detroit geweest. Doe me dat maar even na! Er was op de heenweg een grote storm, waardoor ik eindelijk op het vliegveld in Detroit heb moeten overnachten.

De week voordat Maartje en Kristel op bezoek zijn geweest ben ik een paar dagen naar huis in Velden gegaan, wegens het overlijden van mijn opa. Een verkeerde reden om mijn familie en vrienden weer te zien, al deed het me wel goed. Samen gelachen, samen gehuild. Zoals het hoort.
Daarvoor zijn er nog tripjes naar Boston, Cleveland (met de helft van de bierklas), rafting en nog meer wat ik op het moment even vergeten ben want ik ben VRIJ!!!!!

Ik blijf nog in Washington tot 24 mei, want ik en een stel Hollanders willen graag blijven om de graduation te zien. Die is komende zaterdag, dus ik ben wel heel benieuwd! De 24ste vlieg ik naar Las Vegas om daar Britte (een oud vriendinnetje van de middelbare school) te ontmoeten. We gaan op bezoek bij de Grand Canyon en natuurlijk al ons geld vergokken en bij onze laatste dollar 24,3 miljoen dollar winnen :D Dat is het plan. Dan reizen we verder naar Los Angeles (Amalie (deens meisje) en Paula (hollands meisje) meeten we daar) om vervolgens naar San Diego te touren met onze rental car.
Ik heb er echt superveel zin in!!!!!

Ik weet dat het een kort verhaal is voor al die weken, maar ik wil jullie niet gaan vervelen met meer details. Als iemand wel graag details wil, mail ik wel even apart ;)

kussies Josine

  • 17 Mei 2010 - 20:41

    Maartje:

    Sien ken los!! Meadje hiel veul plezeer met dien roadtrip!! Goa maar veul geld winnen in Vegas, surfen in san diego en flink pimpen in de rental car haha!! En tegen de tied desse trug kums loate weite wie laat he!! Kom ik dich hoalen :D!!

    xx

  • 17 Mei 2010 - 20:46

    Malva:

    Ikke ikke ikke wil meer details, als je daar zin in hebt sientje.

    Geniet lekker van je tijd. Niet te lang nadenken of het nou positief of negatief is. Voor je het weet staan je ouder matties weer voor je neus.

    Liefs!

  • 18 Mei 2010 - 02:02

    Kim En Kenny:

    SieN!!!

    Heel heel heel veel plezier met je roadtrip! Klinkt super!! Dat zou ik dr ook nog wel bij kunnen doen hahaha! Maybe once, en dan kom k bij jou voor de details ;) Nu doe ma lekker genieten, en als je terug bent doe je ma lekker alles vertellen :D

    Hele dikkke Kus vanuit Bali! XXXX (ook 1tje van kenny)

  • 18 Mei 2010 - 05:47

    Kristel:

    euver welke mafketels hads dich ut?! ;) en natuurlijk hebben de mafketels zich eeeenorm vermaakt!!
    En des dich det de komende 2,5 maond auk maar duis, lekker pimpen, lekker reizen, lekker vuul lol!

    kus kristel

    ps: tot no toe heb ik de 31e auk vree.

  • 18 Mei 2010 - 17:43

    Kuups:

    Klinkt allemaal supervet josine! Details mag je me in levende lijve vertellen als je weer trug bent.. Heel veel plezier met je rondreis!!!

    Xxx

  • 19 Mei 2010 - 19:48

    Annika:

    Heeey, klinkt super leuk!! Veel plezier nog met het reizen. Ik ben benieuwd naar de verhalen, als je weer thuis bent!!

    xx, Annika

  • 19 Mei 2010 - 20:17

    Mam:

    Fijn, dat je klaar bent met studeren!
    Geniet er maar lekker van!
    Heb je nog tijd en zin om vrijdagavond te skypen???
    Hele dikke knuffel, Mams

  • 20 Mei 2010 - 04:55

    Pap:

    Voor Vegas wil ik wel eens investeren. Je krijgt 10 dollar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Josine

Actief sinds 15 Feb. 2010
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 8766

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2010 - 27 Januari 2011

Asia

30 Januari 2010 - 30 Juli 2010

W&J College

Landen bezocht: