If you're going to San Fran-cisco... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Josine - WaarBenJij.nu If you're going to San Fran-cisco... - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Josine - WaarBenJij.nu

If you're going to San Fran-cisco...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Josine

21 Juni 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Josinewilmer.waarbenjij.nu?
Ik ben nu in San Francisco! Jezus, wat een gigantisch toffe stad is dit! Je hebt hier alles wat je maar wilt hebben. Shops, leuke restaurantjes, barretjes, een pier, gigantisch mooie uitzichten en natuur... Je hoeft maar 5 minuten te rijden en je bent BOEM van het drukke San Fran, in het relaxte ik-heb-behoefte-aan-rust-San Fran.
Toen ik hier aankwam, een dag of 5 geleden rond 12u snachts, liep ik binnen in mijn nieuwe hostel en het was een herrie van jewelste. Heerlijk, na zo'n lange tijd rust! Ze hadden een georganiseerd beer olympics avondje en iedereen was gezellig biertjes aan het drinken. Het was dat ik kapot was dat ik niet even mee heb gedaan, maar de mensen die ik op de gang al tegenkwam begonnen allemaal tegen me aan te lullen en ik werd er al helemaal vrolijk van :) Toch maar gaan slapen en dat ging als een roosje.
De volgende ochtend kwam ik bij het ontbijt met een gestoorde Spanjaard aan de praat en ik wist 100% zeker dat hij op zijn eigen geslacht viel. Dat kon bijna niet anders! Zijn roze shirt en zijn rode hartjes-zonnebril en zijn passie voor chocola vertelden mij al genoeg. Na een dag met hem doorgebracht te hebben, bleek echter dat hij al heel wat vriendinnetjes gehad had en ik begon me een beetje zorgen te maken om mijn eigen hachje. De rest van de tijd hier heb ik hem maar proberen te ontwijken in every possible way en hij begreep de hint volgens mij :) De tweede dag was ik alweer blij dat ik in mn uppie dingen kon doen, wat me weer heel erg verbaasde. Op een of andere manier ben ik nu aan mijn eigen gewend ofzo :S Nou ja goed.. Ik heb nog een wat oudere Fransman leren kennen die wel van het active leven is dus we besloten op zondag een fietsie te huren en door Golden Gate Park te gaan crossen, samen met nog een vriend van hem die hier in de buurt woont. Niet Alleen door het park maar ook ernaartoe en langs de kust en Golden Gate Bridge terug. Mijn god, wat een dag! Mijn spiertjes voelen het wel!
De rest van de tijd heb ik mijn mijn uppie nog de Pier bezocht, Haight Street (waar de hippies zijn.. Naan zoveel toffe kleren voor jou ;) ) Union Square, China Town, en mijn favoriet Alcatraz! Daar heb ik altijd al een keer heen willen gaan. Echt super vet!
Oh ja, over het weer mag ik ook niet klagen. Iedere dag is er nog geen wolkje aan de lucht terwijl normaal gesproken San Francisco nogal van mist houdt. Lucky me! En nog een rede om lucky te zijn.. Je ziet hier zoveel zwervers, echt niet meer normaal... Ik realiseer me toch altijd weer als ik er een zie, hoe goed mijn leven eigenlijk wel niet is. Ze zijn wel aardig hier. Als je zegt dat je ze niks wilt geven, zeggen de meesten 'okay, and have a nice day!' Dat maak je ook niet overal mee.

Ik ga me nu klaar maken voor mijn grote trip naar Yosemite Park! Vanavond rijden we aan. Dan 2 dagen in het park en weer terug naar San Francisco. Ik heb besloten daarna naar Seattle te gaan voor een dag of 3 en dan... ga ik Nicole opzoeken!! En dan.... komt mijn lieve zussie!!! Wat een goede vooruitzichten toch!

Toi Toi Toi en tot de volgende keer maar weer!

  • 22 Juni 2010 - 06:43

    Pauldy:

    Wow, super !
    Wel cool ook dat je Nicole gaat opzoeken ! :) Doe haar maar de groetjes !
    Heb je ook ergens foto's staan ?
    x

  • 22 Juni 2010 - 06:54

    Kim:

    Josine Wilmert! Ben blij dat je je tripje enjoyed daar!;) Fijn dat je zusje bijna komt, dat wordt vast een gezellige boel jullie kennende! Hoop dat je nog veel meer toffe dingen mag meemaken. Miss you en tot snel!! xx

  • 22 Juni 2010 - 07:01

    Naan:

    Haha, ik geniet behuurlik van dien verheulkes Wilmon! Keep 'm coming <3..

    Huul vuul plezeer Yosemite (onbegriepelikke oetspraak of neet) en naartuurlik beej Nicole, en of course hoap ik desse in Seatle unne richtige McDreamy teage ut lief lups.. of twie ;)!

    Kus

  • 22 Juni 2010 - 17:02

    Maart:

    Sienel!! ik ben zowww jaloers...wat staat er op mijn droomlijstje: jaja san diego en san francisco!! Damn!! Wat heb jij een goed en leuk leven haha!!

    xx

  • 22 Juni 2010 - 17:28

    Kris:

    Nice nice nice!!
    Met Nicole niet teveeldrankjes drinken op bankjes op straat he?! ;)
    Have fun!!

    x

  • 25 Juni 2010 - 07:21

    * Malou:

    Sien! Dien verhaaltjes klinke nog steeds echt super en is wal fijn um te leze desse ut toch zoe gaod met digzelf kins vinde ;)
    Oww...bietje laat...maar toch nog bedankt veur de mooie verjaardagskaart!!

    Xx

  • 02 Juli 2010 - 15:06

    Jos:

    Ze is er bijna, ze is er bijna. Veel plezier met je beste zus.

  • 14 Juli 2010 - 14:52

    Truus:

    Ha maedje,
    Hoor nu pas dat je een site hebt en dat ik zo kan lezen hoe t met je gaat daar in verweggiestan. En nu je zussie en Frans daar en over een paar daagjes je pappie en mammie. Ik wens je een hele leuke tijd en dan tot gauw weer!!! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Josine

Actief sinds 15 Feb. 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 8769

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2010 - 27 Januari 2011

Asia

30 Januari 2010 - 30 Juli 2010

W&J College

Landen bezocht: