VEGAS BABY! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Josine - WaarBenJij.nu VEGAS BABY! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Josine - WaarBenJij.nu

VEGAS BABY!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Josine

01 Juni 2010 | Verenigde Staten, San Diego

Zo, ik heb even de tijd gevonden om mijn verhaal bij te werken. Ik weet nog niet of het lang gaat worden, want moe ben ik ook.

Ik begin bij vorige week maandag. Mijn god, wat vliegt de tijd! Er is een week voorbij wat heel snel is gegaan, maar ik heb zoveel gezien. Van de city der cities Washington, Pa naar de ongelofelijke stad Las Vegas. Op het vliegveld stond een oud middelbare schoolvriendinnetje me al op te wachten. Samen gingen we naar ons hotel (Sahara) en we keken onze ogen uit. Voor degenen die nog nooit in Vegas geweest zijn.. het is echt de bizarste stad die ik ooit gezien heb!! Het is gewoon een gigantisch pretpark in de middle of nowhere! Ergens middenin de woestijn. Ik had natuurlijk het cheap-asste hotel geboekt wat ik kon vinden, dus veel verwachtten we niet. Komen we er aan..een lekker zwembadje, wat winkeltjes, een casino (duh!!) en niet te vergeten... een ACHTBAAN! Wie verzint dat nou weer!! Niet dat we het erg vonden, we konden ons in het hotel al kostelijk vermaken :)

De dagen die volgde vlogen voorbij. Natuurlijk zijn we in veel hotels geweest waar je even kon gokken (al hebben we dat alleen de laatste avond gedaan.. helaas geen miljoen geworden. Britte was heel verdrietig.) Ons hotel lag vlakbij de Stratosphere wat ook een hotel is maar ook de hoogste toren van Vegas. Daar hebben we lekker geluncht, met een uitzicht over heel Vegas. Zeker sjiek, maar wat nog het mooiste was.. ze hadden 3 attracties bovenop de toren gezet en natuurlijk konden we dat niet missen! Te bizar gewoon.
In dat hotel zat nog een engelsman die Britte had leren kennen toen ze in San Fransisco was en hij wilde (net zoals wij) ook erg graag naar de Grand Canyon toe. Met zn drieen hadden we een auto gehuurd en weer een road trip! Wat een verschil met het rumoerige Vegas. Lekker even zo in de natuur :) De reis was zeker een avontuur als je een Engelsman achter het stuur hebt zitten...De avond daarvoor liepen we hem toevallig tegen het lijf toen we een biertje gingen halen. Hij haalde ons over om mee te gaan naar een club met nog 2 amerikaanse meisjes en 2 ierse kerels die hij die avond ontmoet hebben. Een paar biertjes verder werd er een taxi geregeld wat een LIMO bleek te zijn! Vier minuten verder, 10 dollar armer kwamen we aan bij de club. Hahaha, wat heb ik gelachen! Het was zeker een ervaring want het ding had een balkon ongeveer 50 etages boven Vegas, dus ook het uitzicht was schitterend! We hebben een superavond gehad! Natuurlijk hebben we de laatste avond afgesloten met een mooie show van de (soort van) Chippendales in Hooters! Gewoon omdat het kan. Hahahaha! Ach ja, je bent maar een keer in Vegas!

De volgende dag vertrokken we met de Greyhound naar LA, waar Amalie ons met onze super-vet-coole Jeep ons oppikte van het station. Die dag zijn we nog doorgereden naar San Diego en dat is waar ik nu nog ben. In San Diego zijn we voornamelijk veel naar het strand gegaan (Sandy ego). Heerlijk! We hebben ook nog wat downtown rondgerend en de Zoo bezocht en paard gereden. Jaja, supertijd! Hier even geen ellelange verhalen over, want ik heb geen zin meer. Sorry jongens! Morgen gaan we alweer terug naar LA om de auto terug te brengen en mn vriendinnetjes gaan me verlaten. Dan sta ik echt alleen voor een groot avontuur!

Update volgt...

• 02 Juni 2010 - 03:45

Pauldy:

Cool man !
    Vette shizzle :p
    Ik ben nu in Kingston, Canada ! Morgen naar Toronto !
    Zo te horen heb je je wel vermaakt haha :p

x
    Pauldy

• 02 Juni 2010 - 06:40

Ome Jac En Tante Ans:

Lieve Josine,
    Het klinkt allemaal erg fat and cool. Misschien gaan wij in sept/okt ook naar las vegas.
    Geniet ervan!!!!!!
    Gr. Ans en Jac

• 02 Juni 2010 - 07:32

Naan:

Aaaah Josine!
    Det klink echt huul erg super :)!

Haha, verdammde avonturierster.. Ammeseer dich in dien allenigheid al zal det ok neet zoe lang goan deure liek mich zoe!

xxx

• 02 Juni 2010 - 07:57

Kristel:

Hahah toch un bietje anders dan Washington PA, of de ubervette café's in Pittsburgh?!

Meadje geniet der van, dien tied als remy wuurt vas auk gans geweldig!!

Dieke xus

ps: waarschuw mich ff asse toch de miljoen nog wins, ik wil wal un klein bietje dervan:P

• 02 Juni 2010 - 15:50

Weck:

Vet stoer!! Ik neem aan desse miljoenen foto's hes gemak?!

Kuss

• 02 Juni 2010 - 15:59

Kuups:

Inderdaad waar blijven de fotows josientje!!

Klinkt wel allemaal heel erg vet!

xx

• 04 Juni 2010 - 01:30

Kim En Kenny :

Sien!
    Ik wil ook foto's zien!
    Klinkt echt te stoer! HIHI!
    Achtbaan bij je hotel, ik ben vann8 al blij met n bed! Ma hoe stoer! :D
    Ik ben zondag al thuis! Doe jij nog ma lekker genieten!
    Dikke vette kus, en n kleintje van kenny!
    XxX

• 04 Juni 2010 - 06:37

Malou:

Schnitzel!! Zoe te leze vermaakse dig wal :o Echt super veur dig en de bliefs nog zoe lang weg dus der zulle vast nog genog spannende verhale komme!Bin benieuwd...

xx

• 05 Juni 2010 - 12:22

Liesbed:

Ha die lieve piño,
    Wat leuk dat je nu lekker aan het reizen bent. Ook in je eentje wordt het vast één groot avontuur. In het begin is het misschien een beetje lastig (ervaringsdeskundige:)), maar uiteindelijk weet ik zeker dat je je super zal vermaken. Doe waar je zin in hebt! Geniet! En tot over een klein maandje in NYcity!!!!
    xje