Bijna Spring Break! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josine - WaarBenJij.nu Bijna Spring Break! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Josine - WaarBenJij.nu

Bijna Spring Break!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Josine

15 Maart 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goed, we zijn weer wat weken verder. Tijd voor een nieuw verhaal!

De lessen gaan gewoon door en de sleur zit er al een beetje in ;) Sommige vakken blijven leuk, sommige worden alleen maar saaier. Een voordeel: volgende week is SPRING BREAK! Ik had wat spectaculaire plannen bedacht (Florida, lekker weer, strand, duiken) maar uiteindelijk komt het er natuurlijk niet van. De rest van de Hollanders gaan een road trip doar Florida doen, maar ik heb besloten niet mee te gaan omdat ik ze toch al genoeg hier zie ( :p maar ik vind jullie wel lief hoor!), ik ook na school nog in florida kom en mn bankrekening liever heeft dat ik er even vanaf blijf. Toen ik met mijn droevig verhaal vertelde aan Nicole (een Amerikaans meisje die ook in Nijmegen is geweest voor n half jaar) stelde ze voor dat ik met haar mee naar huis kon gaan. Daar zeg ik geen nee tegen! Ze woont ergens tussen Baltimore en Philadelphia in en waarschijnlijk gaan we daar ook tripjes naar toe maken. Haar moeder was al helemaal blij dat ik kwam, dus ik ban al blij dat ik welkom ben. Maar goed, hierover meer in een week of drie.

De afgelopen weekenden zijn wat spectaculairder geweest dan alleen maar op de campus hangen en naar frat party's gaan. Twee weekend terug zijn we met het clubje internationalen naar het Science Center in Pittsburgh gegaan. Dit was echter meer voor kleine kinderen die niets van Science afweten. En ik, de grote bolleboos, kan er dus niet meer zoveel leren. Het punt was ook dat het nogal druk was en als ik dan ergens mee wilde spelen, zou ik een horde kinderen opzij moeten duwen, en zo ben ik net niet. Op het eind van de middag zijn we nog naar het Omnimax Theater gegaan en hebben daar een of andere film over een Antaric avontuur gezien (overleven in een bootje enzo). Wat er zo speciaal is aan deze bios, is dat je bijna overal waar je kijkt scherm hebt en dat het dus net lijkt alsof je in de film zit. Omdat er zo nu en dan stormen op zee te zien waren, werd een van de meisjes die mee was spontaan zeeziek! Best zielig, maar ik vond het wel hilarisch!
Diezelfde dag ben ik met een stel in Pittsburgh blijven hangen. Lekker uit eten gegaan, biertjes drinken en naar hilarische discotheken (lees: countrybar). Na Pauldy's 100ste poging van line dancen moesten we helaas de van terug naar de campus hebben en heb ik heerlijk geslapen.

Afgelopen zaterdag zijn we met een stel naar Falling Water gegaan. Dit is huis dat gebouwd was voor een of andere rijke kerel en het stond op een waterval! Echt supervet. Ik zou er zo intrekken. Ja Ems, ik heb nog aan jou gedacht, met je mooie opleiding. Ik denk dat jij het nog interessanter zou hebben gevonden. Ik wilde bijna een boek voor je kopen, maar net niet gedaan ;)
Gister was een geweldige dag! SNOWBOARDEN!!!!! Na een uur in de van gezeten te hebben, raakte de meeste mensen nogal ongerust. De sneeuw was bijna allemaal weg, het werd supermistig, begon kei hard te regenen.. Klinkt als het begin van een hele slechte horror film. Dik twintig minuten later kwamen we aan in Seven Springs en thank god er lag nog sneej! Het was niet de perfecte dag om te snowboarden (nog steeds af en toe regen en supermistig) maar dat weerhield niemand ervan niet die mooie wit met bruine vlekken berg af te roetsjen! Het was echt super! Op het eind viel Bill (ons international office mannetje en tevens ook chauffeur voor vandaag) kei hard op zn hoofd en begon naar mijn gevoel zich een beetje raar te gedragen. Iemand anders is toen maar naar huis gereden, om ongelukken te voorkomen. Hoop dat het nu wat beter met hem gaat.

Woensdag is het St Patricks Day. Ik heb al tientallen Amerikanen gevraagd wat dat nou precies inhoudt, maar verder als 'Alles en iedereen is groen en drinkt bier' kan ik er niet meer uit opmaken. Omdat woensdag een doordeweekse dag werd St Patricks Day afgelopen weekend al uitbundig gevierd. Vrijdag was er een leuk feest op de campus en zaterdag ben ik naar Pittsburgh geweest. En inderdaad: Alles was groen! Volgens mij is het een soort van Carnaval hier. Iedereen begint al met zat worden rond de middag en de helft is al knock out voor middernacht. Leuk om te zien hoe dat hier aan toe gaat.

Poeh, ik wilde nog zoveel vertellen, maar ik weet even niet meer waar het allemaal over ging! Als ik weer wat bedenk, horen jullie het wel.

Ik heb trouwens een fotosite gemaakt, maar alleen foto's van Detroit staan er nog op. http://www.mijnalbum.nl/Album=Z7IGPYP3
Ik zal zo snel mogelijk andere foto's verzamelen en er nog op zetten! Oh en Annelies, dankje voor je wegwerpcamera. Hij blijkt heel nuttig! :p

Oogjes dicht. Snaveltjes toe.
Tot de volgende keer maar weer!

X Josine


  • 15 Maart 2010 - 16:09

    Coon:

    Piño!!!!
    Wat een wilde avonturen in het verre Pittsburgh! En super leuk dat je bent gaan snowboarden! Ik mis je wel kei hier. Saai zonder jouw platte kop, plat kop.
    Zulle we snel skypen? Dan kunnen we weer ens kletsen. Ik kan bijna altijd (heb geen lever), laat maar weten wanneer et jou uit komt.
    x

  • 15 Maart 2010 - 16:19

    Kim:

    Yo-sien! Vette shit daar! Cool dat je bent gaan boarden, Suus en Robbie zijn nu in Frankrijk op skivakantie. Ikke wil ook:( Wel jammer dat je niet gaat duiken in Florida, maaarrrr natuurlijk wel leuk dat je met Nicole mee gaat:). Have fun met je spring break en beleef maar veel avonturen daar! We keep in touch! Big hug:D

  • 15 Maart 2010 - 16:19

    Kim:

    Yo-sien! Vette shit daar! Cool dat je bent gaan boarden, Suus en Robbie zijn nu in Frankrijk op skivakantie. Ikke wil ook:( Wel jammer dat je niet gaat duiken in Florida, maaarrrr natuurlijk wel leuk dat je met Nicole mee gaat:). Have fun met je spring break en beleef maar veel avonturen daar! We keep in touch! Big hug:D

  • 15 Maart 2010 - 16:20

    Kim:

    Ik dacht doe maar 2 dezelfde berichtjes.. heb je wat te lezen hihi:P

  • 15 Maart 2010 - 17:15

    Weck:

    Sien!

    Wat gaaf ammeloal!
    Snowboarden kin bes in de mist en de reage, wat ozze Nicolien Sauerbreij heat zoe goud gewonne op de Olympische Spelen.

    Heul veul spass overal waar je heen gaat en natuurlijk in P to the ittsburgh!

    Kusss

  • 15 Maart 2010 - 17:54

    Kris:

    siehien! sjoon, sjoon sjoon!!
    Veel plz tijdens je spring-break, is het weer er ook al bijna na?
    xx

  • 16 Maart 2010 - 09:03

    Malva:

    Haha die amerikanen houden er wel van om zich heleaal van de wereld te drinken. Maargoed, fijn dat je het zo naar je zin hebt en allemaal gave dingen onderneemt. Geniet ervan!!

  • 16 Maart 2010 - 17:27

    Annelies:

    Heyyy.... weer een leuk verhaaltje, ben trouwens wel jaloers hoor, snowboarden, leuke dingen bekijken klinkt echt top. Maar mooi dat die toch nog nuttig is, heb ik bij deze voor het eerst een nuttig cadeautje gegegeven.
    Nog veel plezier daro!!!!

  • 17 Maart 2010 - 17:31

    Kuups:

    Josine!!

    Heel veel plezier met spring break! Ben benieuwd watvoor verhalen je dan hebt!

    Xxx

  • 19 Maart 2010 - 20:36

    Roserie:

    Dag Octo,

    Zitten al je tentakeltjes er nog aan na je wilde wit met bruine vlekken ski avontuur? Ben blij dat ik eindelijk je site heb ontdekt. Weet ik tenminste waar mijn grootste zus uithangt! Dikke knuf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Josine

Actief sinds 15 Feb. 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 8762

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2010 - 27 Januari 2011

Asia

30 Januari 2010 - 30 Juli 2010

W&J College

Landen bezocht: